fbpx

În portofoliul companiei noastre își găsesc locul proiecte din cele mai diverse, de care suntem mândri. Prin intermediul lor reușim să-i ajutăm pe partenerii noștri să își ducă afacerea la un alt nivel ceea ce ne demonstrează utilitatea serviciilor pe care le oferim.

În articolul de astăzi dorim să vă povestim despre cum am reușit să implementăm un sistem de avertizare SMS și GPRS la Fabrica Ford România – un alt proiect drag nouă.

Provocări și obiective?

Ce am făcut mai concret? Am implementat sistemul de avertizare/monitorizare pentru compresoarele Atlas Copco din zona de vopsitorie. Mai concret spus, este vorba despre monitorizarea semnalelor de la compresoare, care intră acum în tabloul de automatizare Technosam: avarii, avertizări, regim automat, stare de funcționare actuală.

Noi avem soluția!

Ca în orice proiect, am pornit de la obiectivul clientului. Acesta și-a dorit să primească informații prin SMS în momentul în care apare o problemă la sistemele menitorizate – de exemplu, temperatura prea ridicată a unui compressor sau picarea unei siguranțe.

Am înțeles obiectivul clientului, am realizat o analiză atentă și am propus implementarea de module GSM/GPRS în vederea transmiterii de mesaje SMS automate, respective informare prchiefs super bowl wins custom apparel cheap jerseys nfl best nfl uniforms nfl jerseys online custom team uniforms best wigs sex toy silicone adidas shoes on sale best wigs for black women cheap nfl jerseys new wigs 2023 adidas online shop male sex toys nfl jerseys in intermediul unui ecran HMI cu starea general a sistemelor.

Realizarea extinderii numărului de semnale preluate de modului GSM/GPRS s-a realizat utilizând un PLC – Programable Logic Controller – care prelucrează și transmite mai departe semnalele către modului GSM/GPRS pe comunicație RS485 MODBUS.

În acest mod, punctul de lucru al mentenanței beneficiază de informații cu privire la starea sistemelor, fără a mai fi nevoie de o deplasarea periodică până la sistemele în cauză.

În plus, în sistuația în care echipa de mentenanță nu se află la punctul de lucru unde sunt afișate informațiile detaliate oferite de ecranul HMI, sunt trimise mesaje SMS către aceasta cu privire la eventualele defecte/avarii sau chiar avertizări, indiferent de locul unde se află.

Pe care o implementăm rapid!

Implementarea soluției propuse s-a făcut destul de rapid. Am luat în calcul următoarele:

  • Timpul de livrare: 1-2 săptămâni;
  • Montaj: 1-4 zile;
  • Teste funcționale: 1-2 zile.

Desigur, acest timp poate varia în funcție de componentele necesare și de timpul de livrare al furnizorilor. În general, timpul alocat proiectării este mai scurt în comparație cu timpul de aprovizionare.

Iar clientul se bucură de rezultate excepționale!

Tot efortul depus are ca scop asigurarea unor rezultate excepționale, lucru respectat și în cadrul acestui proiect.

Prin urmare, după implementarea, sistemul programat și instalat de echipa noastră a prealuat o parte dintre atribuțiile importante ale echipei de mentenanță, aceasta putându-se concentra asupra rezolvării problemelor. Un lucru esențial este faptul că timpul alocat identificării problemelor a fost redus la minim.

Iar pentru că suntem adepții principiului conform căruia este mai bine să previi decât să tratezi, un alt efect important este și posibilitatea realizării unei mentenanțe preventive, diminuându-se șansele ca o defecțiune să apară într-un moment nepotrivit!